Hail to the ThiefYou know 26 things about Radiohead! Hurrah!It's possible that you own some live bootlegs, even the Glastonbury DVD. You love Radiohead, but your love extends to other bands as well. That's okay. We're not going anywhere. Just as long as one of those bands isn't Coldplay.Désolé Kzrystof, mais je suis nettement moins bon en Linux que toi :lol2:
:ane:
30. Of the so-called "Big Six", which is the best song?1 - Big Ideas2 - Big Ideas3 - Big Ideas4 - Big Ideas
OK ComputerYou know 13 things about Radiohead! Hurrah! You know quite a lot, but you could know so much more. True love lives in haunted attics, you know. ca aurait été en français j'aurais mieux compris les questions et aurais eu un score un peu plus mieux
J'avoue, j'ai eu de la chatte sur certaines, et moi aussi j'aurais bien aimé avoir quelques réponses, notamment celles sur REM et la réponse à la question sur Cobain et sur les références/influences classiques du sieur Jonny.En tout cas, y'en a quelques unes qui lattent et notamment celles concernant le beau gosse de gauche (Ed) et sa coupe de tiffs genre "gominé car j'ai pas lavé mes cheveux depuis le début de la tournée" ou "jouer du je-ne-sais-pas-quoi sur Paranoid android, c'est super important".
Feeling better? How about another simple question. Which member of Radiohead has the best hair?3 - Phil HAHAHAHA