The last one, In Rainbows, was like a coffee table book. It was this big thing - I felt quite sure that with determination you could probably beat someone to death with it, it was very heavy and hard. So I wanted to do something that was completely different for this.
In addition, the Newspaper Album will feature 625 tiny pieces of artwork, though Donwood refuses to be drawn on what these might be. "I'll keep that as a mystery," he says. "They’re sort of attached to each other but not quite – they kind of are and kind of aren’t. As soon as anyone sees it they’ll know exactly what I’m talking about."
A la lecture de ces explications, j'ai bien peur que le coup du newspaper album ne concerne en fait que 'l'emballage' de la box, et non pas d'un nouveau mode de distribution de morceaux.
Ça me plaît particulièrement cette petite partie.
un puzzle?
ça ne me rassure pas des masses, j'ai un peu peur d'avoir droit à un objet relativement cheap comparé à la discbox précédente.j'espère être surpris d'agréable manière.
J'ai rien compris : IR guéridon de café ?!?J'ai beau réfléchir, le newspaper album me dit rien du tout...
le coffee table book c'est ce qu'on appelle le "beau livre" en librairie (livres d'art, de photo, design etc).
Excusez-moi